Oplysningspligt

Det er vigtigt for os, at vores medlemmer er trygge, når de er medlemmer hos Hirtshals Fiskeriforening. Som dataansvarlig for vores hjemmeside, medlemsskaber og øvrige metoder for kommunikation med vores kunder, lever vi konstant op til bestemmelserne i databeskyttelsesforordningen, og de krav den stiller til vores håndtering af persondata.

Når du er medlem hos os, registrerer vi følgende data for at kunne sikre dit medlemskab:

• Navn
  • Postadresse
  • CVR nummer
  • Telefonnummer
  • E-mailadresse

De registrerede oplysninger opbevares sammen med handelsinformation i minimum de 5 år, sådan som regnskabsloven kræver af os. Det gør vi også for at opfylde både dine og vores garantivilkår og for, at du senere kan henvende dig og få en ny kopi af din faktura.

Ved medlemskab hos os modtager du, som medlem, løbende nyhedsbreve med relevante nyheder inden for fiskeri.

Hirtshals Fiskeriforening videregiver eller sælger ikke personlige informationer til tredjepart. I nogle tilfælde videregiver vi udvalgte oplysninger til særligt udvalgte, betroede tredjemænd, der har behov for at benytte oplysningerne med henblik på at kunne holde dig ajour med status på din ordre, samt for at kunne levere de bestilte varer.Som registreret har du altid mulighed for at få indsigt, gøre indsigelser mod en registrering eller bede om at blive slettet i henhold til reglerne i Persondataloven. Dette sker ved henvendelse til post@hififo.dk

De bedste hilsner

Hirtshals Fiskeriforening